Saatavien hallinta
Olemme siirtäneet seuramme laskujen reskontran, saatavien eräpäivän jälkeisen seurannan ja sitä koskevat toimenpiteet Visma Financial Solutions Oy:lle. Käytännössä tämä merkitsee seuraavaa:
- suoritus seuralle kulkee Visma Financial Solutions Oy:n asiakasvaraintilin kautta
- Visma Financial Solutions Oy lähettää maksuhuomautukset
Laskut löytyvät aina myös myClub-tililtä.
Maksusopimus
Mikäli haluat lisää maksuaikaa laskuille, ole yhteydessä seuran toimistolle / joukkueenjohtajaan ennen laskun erääntymistä. Maksusopimuksen kesto ei voi ylittää pelikautta eli pelaajan kaikki kyseisen pelikauden maksut tulee olla maksettuna 30.6. mennessä. Maksusopimusten teko onnistuu parhaiten sopimalla asiasta jo heti kauden alussa tai viimeistään heti laskun saavuttua.
Maksumuistutus
On tärkeää maksaa lasku aina laskulla näkyvälle pankkitilille ja käyttäen laskun viitenumeroa. Muistutus- ja perintäkulut sekä korot peritään velalliselta. Maksamiseen liittyvissä asioissa pyydämme ottamaan yhteyttä laskutuspalvelun numeroon 02 4808 8020 tai sähköpostilla osoitteeseen fsf.asiakaspalvelu@visma.com.
Prosessi

Maksuaikojen päättyessä alkavat odotusajat, joiden umpeuduttua lähetetään maksuhuomautus/ maksuvaatimus, mikäli suorituksia ei ole Vismalle kirjautunut. Maksuaika laskulla on aina vähintään 14 päivää. Visma lähettää maksuhuomautuksen 14 päivää eräpäivästä. Tämän jälkeen Visma lähettää maksuvaatimuksen 17 päivää huomautuksesta. Jos laskua ei makseta vieläkään 10 päivän kuluessa, siirtyy lasku perintään.